A Rotolama LZ vízszintes tengelyes rotorral egyenes pengéjű kapákkal rendelkezik, a korábban megmunkált nagyon kemény száraz talaj optimális finomításához.
A központi sebességváltónak köszönhetően egyedülálló a kategóriájában. Nagy szilárdságú acélból készült, és 3 és 4 m munkaszélességben kapható. Ideális 110 és 280 LE közötti traktorokhoz.
Jellemzők
Vízszintes tengelyű rotor kapákkal
Vízszintes tengelyű rotor a gyom és más szármaradványok optimális bekeveréséhez és eltemetéséhez, mindenféle talajon.
Középső fogaskerekes hajtómű
Az ALPEGO marógépek teljes palettája kizárólag szabadalmaztatott fogaskerekes KÖZPONTI HAJTÓMŰVEL rendelkezik.
Az ALPEGO megoldása egyedülálló a talajmaró piacon, a forgási teljesítmény a gép közepétől egyenletesen eloszlik a két fél rotorral. Ez maximális megbízhatóságot és alacsony energia elnyelést garantál.
Egy másik előnye az oldalsó meghajtás, tehát kisebb a gép hely igénye.
Parallelogrammára szerelt lengő henger
A PARALLELOGRAMMA rendszerű mélységállítással a henger mindig megtartja ugyanazt a dőlést, ezért:
– a simítólap mindig be van állítva
– a vetőgépekkel kombinálva mindig állandó a nyomás
Független állítású hengerre rögzített simító lap.
A simítórúd közvetlenül a hengerre van szerelve. Ez lehetővé teszi, hogy állandó legyen a magasság a talajtól, javítva a szintezés minőségét, és csökkentve a teljesítmény igényt.
Az ALPEGO megoldása egyedülálló a talajmaró piacon, a forgási teljesítmény a gép közepétől egyenletesen eloszlik a két fél rotorral. Ez maximális megbízhatóságot és alacsony energia elnyelést garantál.
Egy másik előnye az oldalsó meghajtás, tehát kisebb a gép hely igénye
Középső és oldalsó tömítések
Az olajfürdős mechanikus oldalsó és középső tömítések garantálják a maximális védelmet garantálnak a hajtásnak szélsőséges körülmények között, még vízbe merülve is.
Nagy ellenállású speciális acél szerkezet
A nagy teljesítményű nagy szilárdságú acél biztosítja a gép páratlan tartósságát. Ezen túlmenően a csökkentett súly nagy rugalmassággal kombinálva garantálja az alacsonyabb fogyasztást és nagyobb ellenállást az ütésekkel szemben, valamint a maga nemében egyedülálló kopást.
Felszereltség:
- 1000 ford/perc hajtás Z=29/25 > 313/232
- Kuplungos vagy automtat kardántengely
- Hengerre rögzített simítórúd független beállítással
- 3 kategóriás traktorcsatlakozás
- Középső lazítópont
Tartozékok
Nyomlazító kapa pár
NonStop nyomlazító kapa
Hidraulikus mélységállítás
Hidraulikus vetőgép csatlakozás
Hátsó TLT lehajtás
Maximális átvihető teljesítmény 10 kW.
CSŐPÁLCÁS henger közepesen kötött száraz talajokhoz alkalmas.
A kiegészítő szettel (csak a G5 esetében választható) sűríthető a csövek hálója, és emiatt növelhető a támasztó felület. A szerkezet nem teszi lehetővé a túlzott terhelés, mint a kombinált vetőgép.
SPIRÁL henger lehetővé teszi, hogy puha és kompakt talajon használják, jó közepes és könnyű talajokhoz.
Nem használható kombinált vetőgéphez.
TÜSKÉS henger nagyon sokoldalú, nedves és kompakt talajviszonyok mellett is jól működik.
Alkalmazható vetőgépekkel való kombinációhoz.
A PACKER henger nagy átmérőjű, mely nagyon robosztus szerkezet, és különösen alkalmas vetőgéppel való kombinációra.
Számos fog garantálja a talajjal a megfelelő tapadást, és egy sor állítható kaparó pedig mindegyiket tisztán tartja.
Az eredmény egy kompakt talajfelszín, mely vetésre tökéletesen alkalmas.
Trapéz henger
Az öntöttvas henger fogazott trapézai 12,5 cm vagy 15 cm távolságban vannak egymástól elhelyezve.
Az 505 mm-es átmérőjével a tökéletes forgatás és a vetés sor tömörítése párosul.
Kombinációhoz tervezték, de egyedül is tökéletesen lehet vele dolgozni. Tökéletesen alkalmazkodik minden, száraz vagy nedves talajhoz, még kövek vagy szármaradékok esetén is.